Retur
Hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere dit produkt, bedes du bruge vores returformular nederst på denne side.
Proces
Efter registrering af din returforsendelse modtager du en returlabel pr. e-mail.
Sæt labelen tydeligt på returpakken.
Aflever pakken i din nærmeste GLS pakkeshop.
Fragtomkostning
Returfragt små pakker (under 20 kg): 49 kr.
Returfragt store pakker (over 20 kg): 99 kr.
Hvis din returnering overstiger 20 kg
Ved registrering af returneringen modtager du først en kvittering for oprettelsen af en retursag, og du vil derefter blive kontaktet af vores serviceafdeling for at aftale afhentning.
Produktet/produkterne kan ikke returneres pr. efterkrav eller uden postlevering.
Bemærk, at du automatisk vil blive kontaktet af vores serviceafdeling, hvis pakken overstiger 30 kg. Vores serviceafdeling vil derefter arrangere afhentning.
Købsbeløbet for den modtagne og godkendte returpakke vil blive refunderet inden for 14 dage.
Bemærk, at vi opkræver et gebyr for returfragt (se listen over fragtomkostninger ovenfor).
Fortrydelsesret/returret
Du har ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage uden at angive nogen grund. Hvis du har købt flere varer i én ordre, kan du vælge at fortryde købet af nogle eller alle disse produkter.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, du har udpeget (dog ikke transportøren), får fysisk besiddelse af varen/varerne.
Hvis du har bestilt flere varer i én ordre, og vi ikke kan levere alle varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra den dag, hvor du eller en anden person, du har udpeget (dog ikke transportøren), får fysisk besiddelse af den sidste vare.
Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, den 5. juni (Grundlovsdag), 24. december eller 31. december, forlænges fristen til den følgende hverdag.
Transportansvar
Hvis du returnerer et eller flere produkter til os, er du som kunde ansvarlig for varerne under transporten. Det er meget vigtigt, at du pakker produkterne forsvarligt for at undgå skader på produkterne eller den originale emballage. Brug aldrig den originale emballage som ydre emballage, da den kan blive beskadiget.
Jeg har en reklamation – hvad gør jeg?
Hvis du har købt et produkt, og det har en fejl – f.eks. materiale- eller fabrikationsfejl – gælder reglerne i købeloven. Du kan reklamere over produktfejl inden for 24 måneder fra leveringsdatoen ved at kontakte vores kundeservice.
Oplys venligst dit ordrenummer, når du kontakter os. Et foto af produktet kan fremskynde behandlingen. Husk at vedlægge en kopi af din kvittering.
Du skal meddele os fejlen inden for rimelig tid og senest to måneder efter, at du har opdaget den.